Knowledge Brasserie

Drukuj
Strategie organizacji w mediach społecznościowych

Wystąpienia publiczne 90 min

Strategie organizacji w mediach społecznościowych

Brak dostępnych dat
4 990 PLN netto ( 6 137,70 PLN brutto )

Opis produktu

Przedstawienie podstawowych informacji o celach, motywacjach i przeznaczeniu mediów społecznościowych.
Wskazanie typów działalności, branż oraz obszarów w przedsiębiorstwach (sprzedaż, marketing, HR, PR, inwestor relations) oraz instytucjach (obowiązki informacyjne, konsultacje społeczne, monitoring potrzeb i oczekiwań społecznych), które wymagają definiowania polityki w stosunku do mediów społecznościowych.

Czym są media społecznościowe. Definicja social media. Typy, rodzaje i przeznaczanie poszczególnych narzędzi społecznościowych. Charakter i cechy komunikacji natychmiastowej.
Czym jest społeczeństwo usieciowione? Dwie logiki przestrzenne społeczeństwa (lokalne społeczeństwo granic, globalne społeczeństwo uniwersalistyczne). Różnice w systemach wartości, różnice kulturowe.

Kolektywna inteligencja, kontrola społeczna, partycypacja społeczna, bunty konsumenckie, spontaniczna mobilizacja społeczna spowodowana usieciowieniem.
Przykłady usieciowionych działań społecznych wymierzonych w organizacje i przedsiębiorstwa i kraje (polskie i światowe). Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu opinii obywateli i konsumentów.

Antycypacja oraz strategie przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym w mediach społecznościowych.
Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji wewnętrznej (przedsiębiorstwa, organizacje, instytucje).
Dostępne strategie działań w mediach społecznościowych.

Prowadzący 1

Dominik Kaznowski

W branży nowych technologii pracuje od 1998 roku. Doświadczenie i wiedzę o rynku zdobywał w zarządach
i radach nadzorczych kilku spółek internetowych. Uczestniczył i prowadził szereg projektów M&A oraz sprzedaży w branży online. Współtworzył Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu. Ma za sobą 70+ prezentacji na konferencjach, 30+ projektów szkoleniowych
i mentoringowych, 20+ projektów doradczych. Od 2009 współpracuje z uznanymi uczelniami w zakresie tworzenia kierunków studiów związanych z cyfrową gospodarką. Wydał kilka książek o nowych mediach. Jest autorem kilku blogów poświęconych różnym aspektom świata digital. W czerwcu 2014 założył butik strategiczny – Digital We, wyspecjalizowany w obszarze digital.

  • Człowiek Roku Polskiego Internetu (Grand Webstar Award 2008)
  • Blog na liście 30 najlepszych polskich blogów (według redakcji Onet, 2008)
  • Najbardziej wartościowy polski blog (Raport Newspoint, 2007)
  • Człowiek Roku Polskiego Internetu (nominacja, Grand Webstar Award 2007)
  • Nagroda Webstar Creative 2007 za najlepszą zitegrowaną kampanię marketingową roku
  • Człowiek Roku Polskiego Internetu, wybór przedstawicieli branży internetowej (Internet Standard, 2004)
Partner merytoryczny

Jak to działa?

Wiedza, która pobudza do działania

  1. Wybierz
    produkt
  2. Sprawdź
    dostępność
  3. Dodaj do
    koszyka
  4. Wybierz miejsce,
    godzinę i liczbę wykonań
  5. Zamów

Masz pytania?

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godz. (1 dzień roboczy)

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz do mnie

NOT

[email protected]

Infolinia czynna jest w godzinach 08.00 - 16.00 w dni robocze, opłata za połączenia według stawek Twojego operatora.