Knowledge Brasserie

Drukuj
Why do we buy (or not)? How to make customers buy with conviction

Wystąpienia publiczne 90 min

Why do we buy (or not)? How to make customers buy with conviction

Brak dostępnych dat
4 990 PLN netto ( 6 137,70 PLN brutto )

Opis produktu

Marketing communication today is an art. In 4 steps you find out how to create works of marketing art, with messages which your consumers will connect with, and be ready to buy into.

Step one focuses on persuasion and perception.

Step two is all about classification and decision-making.

Step three covers emotions and attention, whilst step four deals with cognitive biases and behaviour amplifiers.

Prowadzący 1

Tadeusz Żórawski

Jest prezesem polskiego oddziału sieciowego domu mediowego. Zajmuje się przywództwem zespołowi, zarządzaniem P&L firmy, strategiami komunikacji B2B i B2C, psychologią podejmowania decyzji, planowaniem mediów.
W latach 1990-1994 był dziennikarzem radiowym i prezenterem muzycznym.
W obecnej firmie pracuje od 1994 roku. Zaczynał jako junior media planner, później media manager, strategic and research director.

  • Jest badaczem tego, jak działa komunikacja reklamowa
    i jak konsumenci podejmują decyzje reklamowe
  • Wprowadzał do firmy badania internetowe, neuromarketingowe, eyetrackingowe i Relevant Awareness Measurement
  • Był wielokrotnie jurorem w konkursach reklamowych
    w Polsce i za granicą, m.in. EFFIE, Media Trendy, Eurobest, Golden Hammer oraz prelegentem na konferencjach polskich i zagranicznych
Partner merytoryczny

Jak to działa?

Wiedza, która pobudza do działania

  1. Wybierz
    produkt
  2. Sprawdź
    dostępność
  3. Dodaj do
    koszyka
  4. Wybierz miejsce,
    godzinę i liczbę wykonań
  5. Zamów

Masz pytania?

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godz. (1 dzień roboczy)

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz do mnie

NOT

[email protected]

Infolinia czynna jest w godzinach 08.00 - 16.00 w dni robocze, opłata za połączenia według stawek Twojego operatora.